Enter your keyword

Pracownik ds. obsługi Pacjenta

Ogłoszenie numer: 9698314, z dnia 2025-04-15

Klient portalu Praca.pl

Pracownik ds. obsługi Pacjenta

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Prezentacja oferty usług medycznych – zabiegi ortopedyczne i laryngologiczne.
  • Organizacja procesu przygotowania pacjenta do operacji i przyjęcia na oddział.
  • Bezpośrednia obsługa pacjentów oraz kontakt telefoniczny i mailowy.

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe.
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
  • Znajomość języka rosyjskiego – mile widziana.
  • Umiejętność budowania dobrych relacji z pacjentami.
  • Doświadczenie w obsłudze pacjenta/klienta – mile widziane.
  • Bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność pracy pod presją czasu.
  • Gotowość do pracy zmianowej (7:00-15:00, 12:00-20:00).

Oferujemy

  • Atrakcyjny pakiet benefitów (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie).
  • Możliwość rozwoju zawodowego oraz liczne szkolenia.
  • Elastyczny grafik – dbamy o równowagę między pracą a życiem prywatnym.
  • Dobrą atmosferę w zespole i wsparcie w codziennej pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

LUX MED Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa, ul. Pory 78

Praca w Szpitalu Carolina przy ulicy Pory 78 w Warszawie. Twoją rolą będzie: przedstawianie oferty usług medycznych z zakresu zabiegów operacyjnych ortopedycznych i laryngologicznych, zapewnienie kompleksowej organizacji procesów związanych z przygotowania...

SZCZEGÓŁY

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Warszawa

Koordynacja opieki nad Pacjentem w modelu szpitalnym Nadzór nad pracą pielęgniarzy i pielęgniarek na oddziale pooperacyjnym Zarządzanie pracą salowych oddziału Organizacja i komunikacja opieki nad Pacjentem Dokumentowanie podejmowanych działań...

SZCZEGÓŁY

GOMEZ

wielkopolskie / Suchy Las

Zakres obowiązków: Zarządzanie zadaniami w Dziale Obsługi Klienta; Zarządzanie zespołem Działu Obsługi Klienta; Wdrożenie procedur; Wdrażanie nowych rozwiązań i technologii; Parametryzacja zadań działu; Terminowa realizacja procesu obsługi klienta;...

SZCZEGÓŁY