Enter your keyword

Menedżer ds. sukcesu klienta z językiem niemieckim

Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.

Menedżer ds. sukcesu klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Warszawa
Twoje główne zadania:
  • Dopasowanie rozwiązań do potrzeb klientów.
  • Utrzymywanie relacji biznesowych z klientami.
  • Zarządzanie pracą 2-osobowego zespołu.
  • Zarządzanie projektami rekrutacyjnymi.
  • Przygotowywanie raportów.
  • Analiza wyników.
  • Monitorowanie trendów rynkowych.
  • Budowanie strategii sprzedaży.
Wymagania:
  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2 w mowie i piśmie.
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem.
  • Zorientowanie na cel.
  • Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów.
  • Umiejętności sprzedażowe.
Pracodawca oferuje:
  • Umowę o pracę lub B2B.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie + system prowizyjny.
  • Samochód służbowy.
  • Możliwość rozwoju zawodowego.
  • Prywatną opiekę medyczną Medicover z pakietem stomatologicznym.
  • Karta lunchowa Edenred.
  • Elastyczny czas pracy – rozpoczynamy pracę między 8 a 9, kończymy między 16 a 17.
  • Integracje.
  • Program poleceń pracowniczych.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

MAOBI Group

mazowieckie / Warszawa

Wynagrodzenie przy umowie o pracę: bez prowizji: 9000 - 12.500 z prowizją: 15000 - 18500 Wynagrodzenie na umowie B2B: bez prowizji: 10000 - 14500 z prowizją: 16000 - 20500 Zakres obowiązków: Identyfikowanie potrzeb klientów oraz proponowanie skrojonych na...

SZCZEGÓŁY

BNP Paribas Bank Polska S.A.

zachodniopomorskie / Wałcz

Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i...

SZCZEGÓŁY

BNP Paribas Bank Polska S.A.

lubuskie / Strzelce Krajeńskie

Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i...

SZCZEGÓŁY