Enter your keyword

Koordynator ds. Obsługi Pacjentów

Ogłoszenie numer: 9473590, z dnia 2025-02-13

Klient portalu Praca.pl

Koordynator ds. Obsługi Pacjentów

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Nadzorowanie jakości i efektywności pracy zespołu.
  • Obsługa oraz analiza reklamacji.
  • Wsparcie zespołu w bezpośredniej obsłudze pacjentów.
  • Raportowanie wyników działalności zespołu.
  • Pełnienie roli menadżera dyżurnego centrum.
  • Realizacja celów finansowych centrum.

Wymagania

  • Minimum 3 lata doświadczenia w obsłudze klienta, preferowana bezpośrednia.
  • Minimum 1 rok doświadczenia w zarządzaniu zespołem.
  • Biegła znajomość języka angielskiego (min. B2).
  • Umiejętność nawiązywania kontaktów oraz doskonała organizacja pracy.
  • Zorientowanie na realizację celów.

Oferujemy

  • Umowa o pracę na pełen etat.
  • System zmianowy – centrum otwarte:
    • Poniedziałek – piątek: 7:00–00:30,
    • Weekendy: 8:00–20:00.
  • Niedziele i święta wolne.
  • Wsparcie wdrożeniowe oraz doskonała atmosfera pracy.
  • Udział w projektach innowacyjnych.
  • Benefity, w tym prywatna opieka medyczna, karta sportowa i inne.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

Medicover sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa, ul. Wołoska 22

Do Twoich zadań na tym stanowisku należeć będzie: monitorowanie pracy zespołu, obsługa reklamacji, wsparcie pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta, nadzór nad najwyższą jakością wykonywanych obowiązków przez zespół, przygotowywanie raportów,...

SZCZEGÓŁY

Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

dolnośląskie / Wrocław, Krakowska

Jakie zadania na Ciebie czekają? przestrzeganie i egzekwowanie procedur kasowo-księgowo-finansowych obowiązujących w dziale odpowiedzialność za bezpieczeństwo i wiarygodność przepływu zakupionych towarów przez kasy gwarantowanie profesjonalnej obsługi...

SZCZEGÓŁY

Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

dolnośląskie / Dzierżoniów

Jakie zadania na Ciebie czekają? przestrzeganie i egzekwowanie procedur kasowo-księgowo-finansowych obowiązujących w dziale odpowiedzialność za bezpieczeństwo i wiarygodność przepływu zakupionych towarów przez kasy gwarantowanie profesjonalnej obsługi...

SZCZEGÓŁY