Zawód: Kierownik centrum obsługi telefonicznej (kierownik call center)
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wykształcenie: średnie lub wyższe,staż pracy: min. rok na podobnym stanowisku,znajomość języka angielskiego - C1,umiejętności komunikacyjne,umiejętność zarządzania
Wrocław
Umowa o pracę na czas nieokreślony
10 886,40 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
2025-01-27
wielkopolskie / Robakowo
praca przy komputerze, praca ze skanerem, zarządzenie zespołem Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Uprawnienia: bardzo dobra obsługa komputera (pakiet Office) Wymagania inne: gotowość do pracy w trybie dwuzmianowym (I zmiana...
SZCZEGÓŁYmałopolskie / Kraków
-Zarządzanie i kierowanie zespołem utalentowanych profesjonalistów w celu osiągnięcia wyznaczonych celów i zadań; -Kierowanie jakością i ilością wyników od wszystkich przypisanych współpracowników klienta; - Kontrola czasu (np. harmonogramu...
SZCZEGÓŁY2025-01-21
dolnośląskie / Świdnica, ul. Westerplatte 29
Trenuj swoją karierę i dołącz do #TeamWellFitness, który wspiera w budowaniu zdrowych nawyków! Lokalizacja: Świdnica, ul. Westerplatte 29 Forma zatrudnienia: umowa o pracę Wymagane doświadczenie: pierwsze doświadczenie w pracy na stanowisku...
SZCZEGÓŁY