Enter your keyword

Kierownik rozwoju (Autotransportery / lory)

GBY Poland Sp. z o.o. jest częścią GBY Group-grupy która ma swoje korzenie w UAB GBY-firmie działającej na rynku od 1995 roku, specjalizującej się w transporcie aut osobowych i dostawczych oraz handlem autami aużywanymi. Działalność została poszerzona o wynajem aut osobowych i dostawczych, serwis mobilny na terenie UE oraz flotę plandek. 

Kierownik rozwoju (Autotransportery / lory)
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Pozyskiwanie nowych klientów – aktywne nawiązywanie i budowanie relacji z partnerami biznesowymi, negocjowanie warunków współpracy oraz dbanie o rozwój portfela klientów.
  • Tworzenie i zarządzanie zespołem zakupów – odpowiedzialność za budowanie od podstaw działu zakupów, rekrutacja i wdrożenie nowych pracowników.
  • Analiza rynku – monitorowanie trendów i działań konkurencji oraz identyfikowanie nowych możliwości biznesowych.
  • Współpraca z działami operacyjnymi i handlowymi – koordynacja działań między różnymi działami w celu maksymalizacji wyników biznesowych.
  • Raportowanie – tworzenie raportów i analiz efektywności sprzedaży oraz zakupów.
Wymagania:
  • Minimum 3-5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku w branży (Autotransportery).
  • Umiejętność budowania i utrzymywania relacji z klientami B2B.
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem, mile widziane doświadczenie w tworzeniu nowych zespołów.
  • Doskonałe umiejętności negocjacyjne oraz znajomość procesów sprzedażowych i zakupowych.
  • Samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji oraz proaktywne podejście do powierzonych zadań.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (mile widziane inne języki obce).
Oferujemy:
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy uzależniony od wyników.
  • Możliwość realnego wpływu na rozwój firmy i tworzenie kluczowych procesów.
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
  • Przyjazne środowisko pracy oraz narzędzia niezbędne do realizacji powierzonych zadań.
  • Możliwość rozwoju zawodowego oraz udział w interesujących projektach.
  • Możliwość pracy zdalnej.
  • Możliwość zatrudnienia na umowę B2B.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

Kronospan Mielec Sp. z o.o.

podkarpackie / Mielec

Place of work: Mielec, podkarpackie This unique role combines the responsibilities of Business Development with procurement management, focusing on technical purchasing for maintenance, spare parts, services, and waste management. The ideal candidate will be...

SZCZEGÓŁY

PGNiG Technologie S.A.

podkarpackie / Krosno

Opis stanowiska: Kierowanie procesami zakupowymi na materiały, usługi i podwykonawstwo zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie uregulowaniami w Spółce Przygotowanie oraz weryfikacja umów na realizowane zakupy oraz usługi Monitorowanie terminów dostaw...

SZCZEGÓŁY

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A

mazowieckie / Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: kierowanie pracą Wydziału, w tym: organizowanie pracy podległych pracowników, nadzór nad realizacją zadań, nadzorowanie dyscypliny pracy, dokonywanie bieżącej i okresowej oceny pracowników, ustalenie i zarządzanie...

SZCZEGÓŁY