Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
2024-11-11
małopolskie / Niepołomice
Zapewnianie konserwacji wszystkich elementów wyposażenia związanych z infrastrukturą techniczną budynków (m. in. system alarmowy, system przeciwpożarowy); Dbanie o odpowiednie działanie wszystkich instalacji w budynku w celu zapewnienia ciągłości pracy...
SZCZEGÓŁY2024-10-31
lubuskie / Słubice
-Organizowanie przebiegu prac zespołu; -Zarządzanie postępem projektu; -Kontrolowanie dostaw i przyjęcia towarów; -Szkolenie członków zespołu w celu poprawy ich umiejętności; -uczestnictwo w cyklicznych spotkaniach prowadzonych w języku chińskim z...
SZCZEGÓŁY2024-10-25
małopolskie / Kraków
Wdrażanie globalnego kanału e-commerce i strategii CX poprzez zarządzanie i realizację regionalnych planów e-commerce. Zwiększanie świadomości mapy drogowej CX, przyjmowanie zestawów narzędzi, możliwości i globalnych inicjatyw CX / eComm, standardów i...
SZCZEGÓŁY