Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
2025-01-22
wielkopolskie / Robakowo
praca przy komputerze, praca ze skanerem, zarządzenie zespołem Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Uprawnienia: bardzo dobra obsługa komputera (pakiet Office) Wymagania inne: gotowość do pracy w trybie dwuzmianowym (I zmiana...
SZCZEGÓŁY2025-01-13
wielkopolskie / Robakowo
praca przy komputerze, praca ze skanerem, zarządzenie zespołem Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Uprawnienia: bardzo dobra obsługa komputera (pakiet Office) Wymagania inne: gotowość do pracy w trybie dwuzmianowym (I zmiana...
SZCZEGÓŁY2025-01-13
lubuskie /
MIEJSCE PRACY: DELEGACJE NA TERENIE EUROPY Zakres obowiązków: zarządzanie i koordynację pracy podległego zespołu elektryków oraz wykonywanie prac elektrycznych, nadzór nad terminową realizacją zleceń i zamówień, nadzór nad przestrzeganiem przepisów...
SZCZEGÓŁY