Activtek jest producentem i jedynym certyfikowanym w Polsce dystrybutorem systemów oczyszczających powietrze, działających w oparciu o aktywną, zaawansowaną technologię RCI ActivePure Promieniową Jonizację Katalityczną. Na polskim rynku systemy firmy Activtek pojawiły się w 2010 roku. Zakres zadań; Koordynowanie pracy biura i zarządzanie dokumentacją. Obsługa LinkedIn i Canva Podstawowe prace kadrowo-księgowe i logistyczne (wsparcie księgowości i kadr, pilnowanie obiegu dokumentacji itd.)Wysyłka paczek i obsługa importu z zagranicy (kompletowanie dokumentacji)Dbałość o organizację pracy i terminowe wykonanie zadańPracodawca oferuje; Pracę od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-16Przyjazną atmosferę i rozwój w dynamicznej firmie.Wymagania; Znajomość Word, Excel, LinkedIn i Canva, lub innego programu do tworzenia grafiki/broszur/prezentacji. Podstawowa wiedza z zakresu kadr, księgowości i logistyki. Szybkość w przyswajaniu nowych informacji i umiejętność pracy pod presją. Dobra organizacja pracy i komunikacja w zespole.
Kielce
Umowa o pracę na okres próbny
od 4 666 PLN
Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
łódzkie / Głowno
Bieżąca obsługa cudzoziemców rozpoczynających pracę na terenie zakładów, kwaterowanie nowo zatrudnionych pracowników, opieka nad nimi w trakcie wykonywania badań medycyny pracy, wprowadzenia na teren zakładów, informowanie pracowników kadr o podjęciach...
SZCZEGÓŁYśląskie / Częstochowa
Opracowywanie i realizacja 3-letnich powiatowych programów dotyczących rozwoju pieczy zastępczej, zawierających między innymi coroczny limit rodzin zastępczych zawodowych; kwalifikowanie osób kandydujących do pełnienia funkcji rodziny zastępczej lub...
SZCZEGÓŁYwczoraj
łódzkie / Głowno
Prowadzenie ewidencji pracowniczej, rozliczanie godzin pracowników, kontakt osobisty oraz telefoniczny z pracownikami. Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Język: hiszpański, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły Język:...
SZCZEGÓŁY