Enter your keyword

Kierownik centrum obsługi telefonicznej

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Kierownik centrum obsługi telefonicznej
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/25/0397
OBOWIĄZKI:
Szkolenia i coaching zespołu obsługi klienta, dbanie o rozwój podległych pracowników w zespole, nadzór nad codziennymi zadaniami zespołu Member Services, osiągnięcie zaplanowanych celów usług, zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klienta, działanie jako ambasador marki Herbalife, współpraca z kluczowymi interesariuszami biznesowymi dla efektywnej komunikacji.Pracownik będzie świadczył pracę w Krakowie (główne miejsce wykonywania pracy), przy czym miejscem wykonywania hybrydowej pracy zdalnej będzie również miejsce zamieszkania pracownika na terenie Polski (tryb pracy hybrydowa, stacjonarna, zdalna). Elastyczne godz. pracy: od 8:00-10:00 do 16:00-18:00.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: hiszpański, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: Bardzo dobre umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
Uprawnienia: bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
Uprawnienia: analizy i diagnozy , rozwiązywanie problemów


Wymagania inne:

Znajomość wskaźników KPI w obsłudze klienta, bardzo dobra organizacja pracy umiejętności komunikacji werbalnej i pisemnej, radzenie sobie z różnymi zadaniami i ustalaniem priorytetów. Wymagane doświadczenie min. 5 lat jako Kierownik/Lider zespołu w obsłudze klienta międzynarodowego.

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 11 050 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Podobne oferty

AUDIOSTACJA sp. z o.o.

mazowieckie / Łomianki

Zakres obowiązków: Planowanie i zarządzanie przepływem towarów Organizacja transportu oraz współpraca z przewoźnikami i dostawcami Analiza kosztów i optymalizacja procesów logistycznych Tworzenie raportów i dokumentacji związanej z procesami logistycznymi...

SZCZEGÓŁY