Enter your keyword

Dyrektor ds. usług personalnych

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Dyrektor ds. usług personalnych
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/24/6665
OBOWIĄZKI:
Odpowiedzialność za: Wdrażanie polityk i procedur HR. Bliską współpracę ze wszystkimi liderami People Function w Europie, utrzymywanie bliskiego zaangażowania interesariuszy w celu monitorowania i poprawy jakości naszych usług oraz doświadczeń pracowników w całej Europie. Wdrażanie globalnych standardów we wszystkich operacjach. Zarządzanie wszystkimi operacjami HR, w tym zgodnością, listą płac, relacjami pracowniczymi, systemami HR. Digitalizację, cyfryzację usług HR. Opracowywanie i realizację strategii operacji HR zgodnych z ogólnymi celami biznesowymi i wspieranie rozwoju firmy w Europie. Współpracę z kierownictwem wyższego szczebla i innymi regionalnymi zespołami HR w celu zapewnienia zgodności operacji HR z potrzebami biznesowymi. Nadzorowanie codziennych operacji HR, w tym płac, administrowania świadczeniami, zarządzania HRIS, zarządzania danymi pracowników i zgodności z przepisami HR w całej Europie. Zapewnienie spójności i standaryzacji procesów i polityk HR w całym regionie przy jednoczesnym umożliwieniu niezbędnej lokalnej personalizacji. Upewnianie się, że wszystkie operacje HR są zgodne z lokalnymi przepisami prawa pracy, przepisami podatkowymi i polityką firmy. Opracowanie i utrzymanie solidnych procesów audytu w celu monitorowania zgodności i łagodzenia ryzyka związanego z operacjami HR. Kierowanie wdrażaniem i zarządzaniem systemami i technologiami HR w celu usprawnienia i automatyzacji świadczonych usług HR i poprawy doświadczeń pracowników. Współpracowanie z zespołami IT i HRIS, aby zapewnić, że systemy spełniają regionalne potrzeby i są zintegrowane z globalnymi systemami HR.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: zarządzanie w biznesie
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany


Wymagania inne:

Ogółem minimum 11 lat i 2 miesiące doświadczenia w dziale zarządzania zasobami ludzkimi, koniecznie w międzynarodowej firmie zajmującej się produkcją żywności i napojów.W tym wyszczególnione:1,5 roku doświadczenia w roli: zastępcy kierownika operacyjnego ds. zasobów ludzkich.3 lata i 10 miesięcy doświadczenia na stanowisku kierowniczym ds. działalności operacyjnej w dziale zarządzania zasobami ludzkimi.W tym również, co najmniej 3-letnie doświadczenie w globalnej firmie z branży spożywczej i napojów w zakresie:przewodzenia programowi cyfryzacji HR w globalnej firmie z branży spożywczej i napojów,ustalania i kierowania realizacją usług biznesowych dla usług pracowniczych, zarządzania talentami, administracji szkoleniowej, usług w zakresie relacji pracowniczych,identyfikowania i wdrażania możliwości ciągłego doskonalenia procesów HR, takich jak zarządzanie ryzykiem, usprawnianie, cyfryzacja, centralizacja, zarządzanie zmianą.Kierowania i wykorzystywania procesów HR oraz wdrażania inicjatyw HR w funkcjach HR, prowadzenia szkoleń dla liderów z zakresu HR, zarządzania kompleksowym procesem zarządzania talentamiCo najmniej 2 lata i 10 miesięcy doświadczenia w identyfikowaniu i wdrażaniu możliwości ciągłego doskonalenia procesów HR, takich jak zarządzanie ryzykiem, usprawnianie, cyfryzacja, centralizacja, zarządzanie zmianą, w kierowaniu działaniami w zakresie automatyzacji procesów HR.

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 43 750 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Podobne oferty